Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

τεντες


Η επιχείρηση "ΤΕΝΤΕΣ ΑΛΕΞΗΛΙΟΝ" έχει 15ετή εμπειρία στο χώρο ενασχόλησης με τις ΤΕΝΤΕΣ και ιδρύθηκε από τον Βασίλη Βεντούρη με σκοπό την κατασκευή και τοποθέτηση ολοκληρωμένων συστημάτων σκίασης - στέγασης για προστασία από τον ήλιο, τη βροχή και τον αέρα σε οικίες και επαγγελματικούς χώρους.

Στόχος μας είναι η ποιότητα και η συνέπεια κατά την τεντεςεκτέλεση κάθε παραγγελίας, πράγμα που βεβαιώνουν οι εκατοντάδες ικανοποιημένοι πελάτες μας.

Συνεργαζόμαστε με τα καλύτερα ελληνικά και ευρωπαϊκά εργοστάσια εξαρτημάτων, υφασμάτων και ειδών τεντοποιίας, και εγγυόμαστε για τα προϊόντα και τις κατασκευές μας γραπτώς και όχι απλώς προφορικώς.
 τεντες
Βρισκόμαστε πάντοτε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση και πληροφορία πιθανώς χρειαστείτε σχετικά με τις ΤΕΝΤΕΣ, τα στορια ρολοκουρτινες, ξυλινες περγκολες σας και ο,τιδήποτε άλλο και φυσικά είμαστε έτοιμοι ανά πάσα στιγμή να σας προτείνουμε την ενδεδειγμένη λύση για την κάλυψη των όποιων κατασκευαστικών σας αναγκών.

1 σχόλιο:

  1. Είμαι πραγματικά ξέφωτο για να δείτε την ιστοσελίδα σας, ειδικά αυτή η θέση είναι πολύ χρήσιμη και ενδιαφέρουσα, εντυπωσίασε .....
    εγώ είμαι πρόκειται να το κρατήσει σε σελιδοδείκτες και το μερίδιό μου με τους φίλους μου ...
    Webmaster forums



    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολίασε το άρθρο